lördag 29 september 2012

Den 4e Parallellen Lasarusfenomenet

Jag måste erkänna att det lång tid för mig att äns öppna den här boken, jag vet inte riktigt varför.. Handlingen verkade bra men jag tror att det var för att omslaget inte lockade mig.

Boken handlar om 17åriga Emma som vaknar upp ur koma från en hemsk bilolycka. Hennes föräldrar är döda och hennes bror är stum och hennes farbror verkar tycka att allt är hennes fel. Men hon har svårt att skilja drömmar och minnen från verklighet. Vad hände egentligen? Hon måste ta reda på det och vad är det hennes pappa höll på med vid den topphemliga militärbasen i Nevadaöknen. Många kommer att dö innan sanningen kommer fram. Även Emma.

Boken var bätter en jag trodde och slutade när det var som mest spännande, längtar efter att få läsa fortsättningen!

Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar