onsdag 30 maj 2012

En liten tapper skara

Hej tjejer!

Det var en mycket liten skara på bokcirkeln igår! Det blir ju gärna så i slutet av terminen.

I alla fall så berättade Carolina för Ellen att ni som skriver här på bloggen kommer att få en inbjudan till en Bokbloggarträff för unga under Bokmässan nu i höst.

Där kommer ni att träffa andra unga bloggare och en del författare och förlag. Bland annat Mats och Sara som skrivit Cirkeln och Eld! Väldigt kul, tycker jag att ni kan få hänga på här! Vi kan bestämma mer senare, ni får ju fråga föräldrar osv, som kan ta kontakt med mig, men jag kommer att vara där och möta er och följa er upp till träffen.

Vi har lagt undan Cirkeln till er som vill komma och låna, de står på hyllan bakom vid infodisken på biblioteket.

Några av er har redan anmält sig till Boktipsen och Minikollot på sommarlovet och vi hoppas såklart att ni andra hänger på också! Annars så ses vi säkert någon gång i sommar, och hörs här på bloggen!

Hälsningar,
Annette

1 kommentar:

  1. Jag ska också anmäla mig til de där bokdagarna i sommar, och det där med Bokmässan låter jätte kul!

    SvaraRadera