fredag 4 maj 2012

Presentation om Saga

Morsning Korsning!

Såg att Erica (Med C!!!) hade gjort en presentation av sig själv. 
Tänkte göra en nu då, eftersom jag inte har haft tid innan! 

Okey.. det är inte riktigt sant, men jag har liksom inte vetat vad jag ska skriva och sådär...

ANYWAY

_________________

Jag är då om ni inte har fattat det den AWESOMASTE människan på planeten! 

Namn: 

Saga Ekström 

(Orkar inte med att komma på något sådant där häftigt hungerspels namn som Erica! 
Håller mig till det jag döptes till istället.)

Ålder:

Hela 13 år, och lite till. Fyller år den 17 Januari!

Favorit bok:

Har ingen favorit bok. Men just nu håller jag på att läsa it girl  serien och tycker den är väldigt bra. Lite "tjejig" dock kanske..

Ord jag över använder:

AWESOME, JA BAA (önskar verkligen jag kunde sluta säga så!) och AMAZING!

Favorit låt:

Just nu är mina favorit låtar 

Safe & Sound med Taylor Swift, 
If I Die Young med The Band Perry, 
Fool med Ulrik Munther, 
New Shoes med Paulo Nutini ( och även covern som Ulrik Munther har lagt upp på youtube!)

och sist men inte minst

Your song med Ellie Goulding

Intressen:

Fotografera, LÄSA, dansa (pausa.. HAHA), lyssna på musik, greja med datorn och vara med vänner!

Drömmar:

Jag VILL verkligen kunna flyga, 
det kommer aldrig kunna hända men ändå, tänk att sväva runt med vingar liksom. 

Skriva minst en bok. 
Dö när jag har upplevt allt. 
Hitta ett botemedel mot cancer!
Stoppa mobbning!!
Skaffa en walk- in- closet...

BLI VAMPYR, kommer heller aldrig hända. Om jag inte blir biten av en vampyr förståss!!

Saker jag hatar:

Små barn som gråter, tycker så fruktansvärt synd om dem.
Att ens dagdrömmar inte händer i verkligheten.
Mobbning, och de som inte försvarar den mobbade. 
Att vara andrahandsvalet!


Annat ni behöver veta om mig:

Jag skrattar åt det mesta.
Kan vara extremt busig! :)
Ibland är jag på depp humör, då är det ingen idé att muntra upp mig!
Jag är EXTREMT självkritisk, är ALDRIG nöjd med mig själv.
Tar allt som det kommer, hetsar ALDRIG upp mig själv!






































Älskar också att redigera bilder, även fast jag inte är så duktig på det!

Och så en lite mer "jagig" bild:




















Sån är jag för det mesta!

//SAGA (Baga)

1 kommentar: